Skip to main content

Hey zijn er hier mensen die het leuk zouden vinden om een etentje of een picknick te organiseren deze zomer?

Lijkt me gezellig!

Gezellig 

Heel leuk idee!

Waar/Wanneer/Hoe hadden jullie in gedachten? 😊

Nu niet besproken 

Misschien leuk om wat te opperen en voor de dag een datumprikker aan te maken?

Voor de picknick zou iedereen bijv. wat mee kunnen nemen of we kunnen met zn allen net voor de picknick wat halen. 

Dan de vraag waar; iemand een leuke plek waar je leuk kunt picknicken?

Kralingse bos in Rotterdam zou zeker mooi zijn maar weet niet of dat te ver is voor sommige 

Lijkt me een leuk idee

Zouden we dat in een weekend kunnen doen? 

Ja kan

Als ik vrij ben van werk wil ik zeker aansluiten. 

Ik wil ook zeker aansluiten! Moet alleen wel even regelen dat ik die dag dan vrij ben van werk

Dan zal ik willen aansluiten 

https://datumprikker.nl/pyxyqbtkxgagy4zp

Bij deze dan de datum prikker 

Kralingse bos in Rotterdam zou zeker mooi zijn maar weet niet of dat te ver is voor sommige 

Ik wil zeker aansluiten, maar ik denk er nog even over na gezien voor mij de reistijd 2,5 uur betreft 🙈.

Altijd! Licht er wel aan welke dag, want ik ga nog wel op vakantie dit jaar :)

Ik zou zeggen laat je beschikbaar heid achter op de datumprikker

@Relia leuk initiatief voor een etentje/picknick in de zomer☀️ Ik heb ook mijn beschikbaarheid ingevuld. 

En ook voor anderen die zouden willen komen. Vul vooral de datumplanner in. Kijk wat jou uitkomt 😇

https://datumprikker.nl/pyxyqbtkxgagy4zp

Het zou gaan plaatsvinden in Rotterdam (mogelijk bij het Kralingse Bos). 

Lijkt me gezellig, ik ben erbij neem wat drankjes mee

Tot nu toe is 27 augustus de beste datum.

Op lianne na kan dan iedereen.

Zal ik een app groepje aanmaken zodat we meer in detail kunne bespreken waar en wie wat mee neemt dan?

Tot nu toe is 27 augustus de beste datum.

Op lianne na kan dan iedereen.

Zal ik een app groepje aanmaken zodat we meer in detail kunne bespreken waar en wie wat mee neemt dan?

Klinkt goed

Top ga ik dat doen

Ik heb dan wel van iemand of van iedereen een nummer nodig

Top ga ik dat doen

Ik heb dan wel van iemand of van iedereen een nummer nodig

Ik zal je een privé berichtje sturen met mijn 06. Wellicht handig als andere mensen die willen komen dat ook even doen 😄

Ik ben net nieuw hier, maar wellicht sta ik hier wel voor open, beetje late reactie alleen haha. 

Emma

Ik ben net nieuw hier, maar wellicht sta ik hier wel voor open, beetje late reactie alleen haha. 

Gezellig

Gezellig 

Reageer